duminică, 30 ianuarie 2011

Turquoise moodboard




Rochie din catifea

2 comentarii:

  1. Bravo! Imi place stilul tau.
    Am 31 de ani, casatorit, am o fata si pe langa mania cu muzica (am un site) am prestat si inca prestez croitoria. De aceea imi tot arunc cate o privire pe aici. Pot sa iti zic ca ai talent. Ai un avantaj ca esti mica de ani si ai putea realiza ceva. Eu am dat cu piciorul la o gramada de oportunitati. Am incredere ca vei realiza ceva.
    Apropo, si eu fac hainute de copii, pantaloni adulti, etc am un fel de boala.
    Poate o sa iti arat vreodata ceva poze.
    Fiindca vreau sa te ajut (incerc si eu...) iti mai pot oferi tot gratis un nume de domeniu pe care deja l-am cumparat www.oglinda.info
    Daca te intereseaza si vrei sa iti transferi numele actual pe domeniul de mai sus, te rog anunta-ma. Vei ramane tot pe platforma Blogger, doar numele sitului va fi altul, plus ca numele actual iti va redirectiona toate accesarile spre situl tau.
    contact:
    contact@flstudiomusic.com

    Sa fii sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si it fac si template personalizat ;)
    Sa nu crezi ca sunt vreun maniac, vreau sa te ajut deoarece iti admir dorinta de a realiza ceva, lucru mai rar intalnit printre adolescentii din ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere